Nu prea sunt eu amatoare de lepse, dar pe asta am acceptat-o deoarece imi place subiectul. Citesc, scriu, dansez, cant, mananc, respir si visez carti. Daca intelegeti ce vreau sa spun.
Primita din gradina Alexandrei, aceasta leapsa va dezvaluie cate ceva (putin, dar sigur!) din gusturile mele literare. O trimit mai departe catre: Carmen, Lili, catre Sahara Penguin, Gabriela, Misce.. etc etc 🙂 si bineinteles catre Dragos si Victor, pe care ii rog sa-mi faca onoarea de a raspunde, aici. La fel, astept raspunsurile oricarei persoane interesate de acest ‘domeniu’.
Deci, here we go:


1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?
– Voltaire

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina aceasta?
– As sti sigur ca am parte de cea mai sincera si onesta biografie.

3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o « urmă» a umanităîii?
– Conversatii cu Dumnezeu- Neale Donald Walsch

4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
– Oriunde si oricum, daca este timp. „Ideal” se schimba de la un anotimp la altul: intr-o gradina veeerde- primavara; pe o plaja fierbinte- vara; intr-o vie parfumata- toamna; in fata unui semineu- iarna.

5. Dacă aţi avea puterea de a « şterge » un personaj de roman care ar fi acesta?
– Niciunul.

6. Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?
– Nicio carte nu ar mai fi la fel fara toate personajele ei.

7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte ?
– Depinde despre ce carte ar fi vorba.

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
– Miguel de Cervantes.

9. Care ar fi primele cuvinte care i le-aţi adresa (în afara de « Bună ziua »)?
– Nu i-as spune nimic, l-as privi doar, sa vad cum arata (pt cei care nu stiu, nu exista nicio imagine reala de-a sa). Daca am avea timp de taclale, as fi curioasa sa aflu ce a dorit, de fapt, sa transmita prin Don Quijote de La Mancha.

10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
– Trebuie sa subscriu la raspunsul Alexandrei, deoarece nu am gasit unul mai bun: „Sa contina toate cartile scrise vreodata, de cand exista omenirea si binenteles, sa fie toate traduse in romana!”
(Sau in spaniola!)

Chiar sunt curioasa sa citesc raspunsurile voastre!