Nu este azi, dacă e să fim corecți, ci abia prin 20-21 martie. Întotdeauna am avut o curiozitate legată de semnificația reală a fiecărei zi de sărbătoare, și m-am documentat de mulți ani în legătură cu aproape toate. Și nu, oficial nu azi începe primăvara, la fel cum în 8 martie nu e ziua mamelor, ci Ziua Internațională a Femeii. Subiect pe care am avut o reală dispută cândva, pe Facebook, cu unele femei care habar nu aveau acest lucru și se cramponau în „Ziua Mamei”, care se sărbătorește în cu totul altă dată.
Dar mă rog.. nu pe toată lumea interesează adevărul, ca de obicei.
Tradiția cu mărțișoare îmi place, nu zic nu, deși puțină lume știe că de fapt că până în secolul al 18-lea se celebra Anul Nou în 1 martie.. Pe de altă parte, aș fi preferat să prind și eu (adult fiind) vremurile în care nu se cumpărau atâtea, ci se făceau manual. Acum, ca în cazul fiecărei sărbători, totul s-a transformat în ceva pur comercial. Dar las ‘critica’ la o parte și vă dăruiesc un trifoi cu patru foi, să vă fie cu noroc! Eu am primit unul cu cinci chiar, că-s mai cu moț. 🙂

20140301-180245.jpg

