Din pură și total dezinteresată curiozitate, m-am uitat aseară la expresiile tastate pe Google în urma cărora se ajunge pe acest blog. Lăsând la o parte căutările despre Elfi, am avut o mare și neplăcută surpriză: sunt foarte multe căutări, sute, care conțin numele meu. „Oana Torok” simplu și „Blog Oana Torok” sunt introduse de vreo 300 de ori, apoi urmează partea care m-a surprins:
„Câte kilograme are Oana Torok”
„Câți ani are Oana Torok”
„De ce a divorțat Oana Torok”
„Oana Torok are operații estetice”
„Oana Torok are silicoane”
„Articole Oana Torok”
„Bârfe Oana Torok”
„Iubitul lui Oana Torok”
……..
Lucrurile astea m-au speriat, și nu glumesc nici nu exagerez. Am văzut (mai multă lume a văzut) anumite postări sau mesaje (întotdeauna anonime sau semnate sub pseudonime) scrise la adresa mea, pline de ură și cu intenția clară de a mă defăima, dar nu le-am băgat în seamă (deoarece sunt chiar absurde, nefondate și fără nicio demonstrabilitate) și le-am pus, foarte conștient, în cârca unor personaje care știu că au dezvoltat (din frustrare, atât de întâlnita gelozie și un dram de neputință) o obsesie pentru mine. Totuși.. nu îmi explic de ce. Nu sunt o persoană publică sau mondenă, nu sunt o frumusețe ieșită din comun sau un geniu intelectual și nici nu sunt bogată. Sunt o persoană simplă, decentă, modestă, politicoasă, retrasă, care nu s-a certat cu nimeni niciodată și care posedă anumite caracteristici ce poate o diferențiază (energetic) de alte persoane, dar nimic vizibil și epatant. Singurul lucru pe care mi l-am operat vreodată a fost apendicele :D. Nu am ieșit niciodată în evidență într-un mod deranjant și cu atât mai puțin compromițător. Puținele activități care m-au adus câteodată, pe plan local, în atenția presei sau a televiziunilor sunt de natură socială, campanii caritabile sau de conștientizare asupra problemelor sociale; dar acestea nu sunt ‘chestii’ pentru care invidiezi sau ocărăști pe cineva. Si stau să mă gândesc DE CE unele persoane inventează răutăți, DE CE sunt interesate de viața mea personală, DE CE și DE CE.. Iar interesul ăsta ascuns mă sperie, cu atât mai mult cu cât toate persoanele cu care interacționez direct sunt foarte drăguțe și respectuoase cu mine. Si atunci îmi vine (din nou) să mă izolez.. pentru că nu înțeleg. Sau poate îmi explică cineva acest gen de fenomene.

