Mi-a fost dor de jurnalul meu drag.
Jurnal pe care l-am neglijat din diverse motive, poate cel mai pregnant fiind marele Facebook. Fără explicații suplimentare, am renunțat la acel site pentru a mă întoarce la cel drag mie, deși sinceră să fiu nu știu pe cine mai găsesc prin această zonă.. cam toată lumea a ‘migrat’.
Mi-a fost dor de liniștea de aici.
Liniște pe care dincolo nu o mai aveam, deoarece contul meu ajunsese să fie mult prea urmărit, atât la propriu cât și la figurat, de oameni buni și de oameni nebuni. Trag nădejde că din cele 3.000 de persoane care erau abonate la actualizările mele zilnice, măcar zece mă vor urma înapoi, aici. Nu i-am anunțat, știu, dar intuiția îmi spune că cine vrea să mă citească, mă caută și efectiv mă găsește.
În cele trei zile imediat următoare dezabonării am citit trei cărți. Doamne, cât de bucuroasă am fost! Nu am renunțat niciodată la acest mare hobby al meu, dar adevărul este că îl neglijasem puțintel. În încheierea acestui mesaj, că articol nu îl pot numi, vă spun și ce am citit, poate vă inspiră, că tot vine vremea rece iar această activitate va fi din ce în ce mai căutată, sub o păturică moale sau lângă o sobă călduță.
The Great Gatsby- orice ar spune oricine, cartea este captivantă și o recomand din inimă.
Vrăjitorul- este povestea care a precedat și inspirat foarte cunoscutul roman Lolita, de Vladimir Nabokov. Fără prea multe comentarii, o recomand. Nu ai cum să nu recomanzi ceva scris de Nabokov, omul este genial.
Milarepa- Eric Emmanuel Schmitt. Am recitit-o acum. O exatraordinară poveste metafizică pe care, bineînțeles, o recomand.
Mi-a fost dor să scriu aici. Orice, cu sau fără rost.

