images-4Nu am cum să nu fac referire la atât de renumitul site Facebook, deoarece aproximativ două ore din ziua mea mi le-am petrecut conectată, citind urările de bine și încercând să răspund la cât mai multe dintre ele. Nu știu vouă, dar mie îmi place. Am auzit de nenumărate ori ceea ce mi se pare o aberație: “dacă stai prea mult pe facebook, îți neglijezi viața reală”. Hai să fim serioși. Ca și cum acolo am fi într-un joc unde fiecare își construiește o viață ireală. Nu afirm că nu e valabil în unele cazuri, însă sunt absolut convinsă că în cele mai multe, nu este. Atâta timp cât apari cu identitatea reală nu ai cum să construiești altceva decât ceea ce ești. Că unii arată doar partea bună a vieții lor? Foarte bine, mulți fac asta și în realitate, sunt mai rezervați. Că unii mint online? Niciun stres, foarte mulți te mint în față și e la fel de neplăcut. În concluzie, nu cred că te poți îndepărta foarte mult de viața ta reală. Eu mă distrez teribil de mult și de bine, acolo. O fi virtual, dar e cu oameni reali. Nu am găsit absolut nimic nociv, dimpotrivă. Am cunoscut o mulțime de persoane deosebite prin intermediul internetului (pe mulți i-am cunoscut ulterior și personal), am citit o mulțime de idei geniale, am avut nenumărate discuții constructive. Să nu uităm că prima campanie caritabilă de Crăciun, de acum doi ani, am organizat-o pe Facebook și de acolo am strâns aproape 500 de pachete! Chiar dacă mulți dintre voi vor ridica o sprânceană, neîncrezători, să știți că cele peste 900 de mesaje de “La mulți ani!” m-au flatat. M-a copleșit, pentru câteva minute, faptul că atâtea persoane mi-au dedicat un minuțel din viața lor din acea zi. Nu contează că nu toți mă cunosc sau că au aflat de ziua mea de naștere de pe facebook.. contează că s-au gândit să îmi lase o urare de bine, o fotografie frumoasă, o poezie, o melodie sau un mesaj personalizat.. lucru pe care eu l-am făcut cu maxim 10 persoane în decursul anului trecut, spre rușinea mea. Unii chiar mi-au trimis cadouri, felicitări, lucru care s-a întâmplat și cu alte ocazii și m-a impresionat foarte mult. Virtualul, în concluzie, este un lucru cât se poate de real..
În rest, nu știu dacă vă interesează cum mi-am petrecut ziua, dar vă spun, totuși. A fost foarte plăcută și liniștită. La ora 00:00, în timp ce spălam geamurile pe ritmuri și mișcări de salsa (în pijamale), niște prieteni foarte buni mi-au făcut o surpriză și mi-au strigat “ La mulți ani!” din ușa pe care o lăsasem deschisă. M-am bucurat tare mult, deși m-am și speriat foarte tare. 🙂 Am băut un pahar de șampanie, am păpat prăjiturică, am râs, am povestit și am desfăcut bradul (în sfârșit). În decursul zilei mi-am văzut toți oamenii dragi mie și m-am bucurat de cadourile primite, printre care am găsit cărți de colorat, căni, boluri și lingurițe personalizate (cu Tinkerbell sau Tom și Jerry), cărți cu povești, bijuterii reprezentative, florile preferate, jucărioare drăguțe.. deoarece prietenii mei știu că sunt o răsfățată și mă domină sindromul Peter Pan, hehe.
Si uite așa am adăugat încă un an la cei pe care deja în aveam în palmares. Nu are niciun sens să fac speculații legate de trecerea timpului. Legea lui De Never spune: “Să nu faci niciodată speculații cu privire la ceea ce se știe în mod sigur”. În ceea ce mă privește, timpul trece și atât. Fiecare an în curs s-a dovedit a fi mai frumos decât cel anterior, mai productiv din toate punctele de vedere. Nu am fost niciodată copil, nu am fost niciodată adolescentă, nu sunt tânără și nu voi fi bătrână. Am fost doar ceea ce sunt acum și ceea ce voi rămâne atâta timp cât voi rămâne. Cunosc un singur lucru și acela sunt Eu. O nemuritoare de rând. Fiecare vârstă are frumusețea ei și nu are niciun rost să le compari sau să tânjești. Totul vine de la sine, viața ni se întâmplă fiecăruia dintre noi și ceea ce avem de făcut este să pregătim condițiile, mijloacele, să nu construim bariere.

