.. s-a născut încă un copil. O fetiță deloc așteptată, dar bine primită. A insistat să vină pe lume, deși două fetițe de zece, respectiv nouă ani, brunete și crețe, trăiau deja în familia ei. Mama nu a vrut-o, la primele semne de sarcina. In asemenea hal încât a încercat să scape de ea. Nu a reușit (din fericire..?) și s-a consolat cu gândul că „o fi pentru ceva..”. Singurul motiv pentru care Elfa a primit ‘permisiunea’ , a fost speranța și marea dorință a tatălui de a avea un baiat.
Speranță retezată crunt când, în acel an și acea zi, între cei 41 de nou-nascuți, ea a fost singura fată.
Pe timpul celor nouă luni de sarcină se pare că s-a răzgandit de câteva ori, și a încercat să plece înapoi, acolo de unde venea. Ceva, nu știm ce și de ce, a păstrat-o în burtica mamei, în mod miraculos. Dădea semne de îndoiala până și la naștere, s-a lăsat foarte greu convinsă să iasă, mama îmi spunea: „timp de câteva zile te-am tot născut”. Imi mai spunea că de atunci, din primele clipe de viața, am fost înaltă și cu părul lung..
Ca ‘pedeapsă’ pentru momentele mamei de ezitare de la început, am devenit cel mai lipicios copil în viață! Ani de zile am stat, pur și simplu, lipită de mama mea, o adoram. Iar ea, ca ‘răsplată’, m-a iubit cât pentru trei vieți. Azi, când o întreb de ce nu m-a vrut, îi vine sa planga. Și îmi spune că nu își poate închipui viața fără mine. Nu am absolut nicio îndoiala legat de sinceritatea ei..

Deși teoretic trăiam într-o familie cu trei copii, practic, de la un moment dat, am fost singură la patru părinți: un tată si trei mămici. Frumos și sigur, din punct de vedere al protecției; copleșitor, în cel mai plăcut mod, dacă vorbim despre afecțiune; convenabil, mai ales când venea vorba de cadouri ;).
Enervant, când se pomenea de școala și teme, deoarece aveam patru ‘polițai’ în spate. 😀 Puțin trist deoarece nu aveam cu cine să socializez pe subiecte de vârsta mea.
Dar, pe scurt, constructiv. Deoarece am avut timp și motive de introspecție, lucru pentru care sunt extrem de recunoscătoare.

Ziua de naștere mi se potrivește foarte bine. In zodiac, 30 ianuarie se numește „Ziua preluării controlului”. Printre multe altele se spune că indivizii din această zi sunt făcuți să conducă. He he..
Că încrederea este vitală deoarece ei nu pot funcționa fără aceasta. (Corect).
Iși joacă toate cărțile ținându-le cât mai puțin la vedere.
Deși sunt foarte receptivi la sentimentele celorlalți, nu sunt deloc expansivi cu sentimentele lor. (Da!)
Cei născuți în această zi sunt atât simpatici, cât și empatici și astfel ei simt durerea celorlalți mult mai acut decât o persoană obișnuita. In consecință, exploatarea persoanelor dezavantajate sau mai slabe este în mod special dificil de îndurat pentru ei. (Absolut!)
Este foarte important să-și satisfacă constant natura copilăroasă. (Oooo, daaa..).
Nativii mai evoluați reușesc să atragă recunoașterea fără să se străduiască prea mult sau să-și compromită integritatea. (:) )
Când viața ii solicită să administreze structurile deja existente, impulsul lor este adesea să le caseze și să înceapa din nou, în acest caz punându-și amprenta personală de necontestat asupra noii versiuni. (Mda..)
Aceşti oameni în general blânzi şi politicoşi te pot zgudui brusc cu cele mai uluitoare afirmaţii exact cand te aştepţi mai puţin. (haha!)
Nativii nu au prea mulţi apropiaţi. Ei caută calitatea şi nu cantitatea în relaţiile lor. (Evident).
Îşi vor expune deschis opiniile, dar nu vor avea pretenţia să-ţi dicteze cum ar trebui să gandeşti sau să-ţi trăieşti viaţa. (Yep!)
Nativul tipic este întruchiparea legendarului profesor distrat. Probabil va veni uneori acasă de la cumpărături, fără să fi cumpărat nici măcar un articol de pe listă. (Offff..)
Mintea lui plină de respect pentru adevăr nu se va clinti niciun milimetru când e ferm convins de ceva, în ciuda faptului că nu-i plac disputele neplăcute. (Niciun milimetru..)
Nu se va grăbi să tragă o concluzie pană cand nu a întors totul pe toate părţile. (Corect).
Rareori va minţi de-a dreptul, dar te poate păcăli în moduri extrem de subtile. ( Eu îi spun calitate!)
Are vise cu totul altfel decât restul lumii, aude o muzică ademenitoare în depărtări şi merge după o stea pe care majoritatea n-a văzut-o niciodată. (Îi spun viziune..).
În general amabil şi liniştit, ii place, însă, să sfideze opinia publică. (Corect).
E în esenţă un realist, deşi adresa lui e ziua de maine, privită cu ochelari roz.. (Corect, din nou).

Din punct de vedere istoric, data e interesantă, și ea. Se pare că pe 30 ianuarie, mai mult decât orice, s-au născut și/sau au murit oameni. Marchează începuturi și sfârșituri, nu detalii. Reprezentativ, aș spune.
– S-a născut Franklin Delano Roosevelt, al 32-lea preşedinte al Statelor Unite ale Americii.
– The Beatles- ultimul lor spectacol public, oferind un concert improvizat pe acoperișul studioului de înregistrări din Londra.
– Edward Bransfield descoperă Antarctica.
– Adolf Hitler este numit cancelar al Germaniei.
– A încetat din viaţă Ferdinand Porsche, constructor austriac de automobile.
– Organizaţia Naţiunilor Unite a proclamat anul 1996 an internaţional pentru eradicarea sărăciei.
– Ion Luca Caragiale se naște.
– Împăratul Kōmei, al 121-lea împărat al Japoniei, moare.
– Arhiducele Rudolf de Habsburg, moştenitorul tronului Austro-Ungariei, este găsit mort în pavilionul de vânatoare de la Mayerling, alături de amanta sa, baroneasa Maria Vetsera.
– Se naște Felipe, Prinț de Asturias, fiul regelui Juan Carlos al Spaniei.
– Este asasinat Mahatma Gandhi, conducator al mișcării de eliberare a Indiei. Se marchează drept „Ziua martirilor”.
– Se naște Abdullah al II-lea, regele Iordaniei.
– Are loc cel mai mare dezastru maritim din istorie.. 9.500 de morți ( dezastru provocat de un roman).
– Este „Ziua mondială de luptă împotriva leprei”.

Asta e ziua de 30 ianuarie. Adică.. asta e. Incă o zi din cele multe. Cu nimic mai specială decât cea de ieri, sau cea de mâine. Nu m-a entuziasmat niciodată ziua mea. Pentru că niciodată nu am perceput-o ca fiind a mea. Nu sunt genul care dă petreceri speciale cu această ocazie, care așteaptă telefoane, urări, felicitări etc etc. Nu cred în frumusețea fizică asociată anilor. Nu cred în depresii asociate anilor, deoarece eu am trecut prin depresii și niciodată nu au fost de ziua mea! Este un proces atât de natural, încât trecem absolut toți prin el. Constant. Unii suntem norocoși să stăm mai mulți ani pe Pământ, alții nu.. Nu cred în niciun fel de degradare venită odată cu anii. Oricât de mulți ar fi! Nu cred în calități sau defecte atribuite vârstei. De ce toate astea..? Deoarece cred numai în ceea ce un om ESTE, și vrea SĂ FIE. Cunosc oameni de 20 de ani mult mai inteligenți decât alții de 40, și cunosc oameni de 40 de ani mult mai frumoși (atât fizic, cât și moral) decât alții de 20.
Prin urmare, încerc să fac din toate zilele ziua mea. Bineînțeles, asta nu inseamnă ca nu apreciez gândurile bune și gesturile frumoase. Ba da! Întotdeauna și cu orice ocazie! Dar nu le pretind..

Totuși, se spune că este ziua mea ;). Recunosc că îmi place și mă reprezintă, astrologic. Dar daca e specială, e numai pentru că o trăiesc.
Cu ocazia asta le mulțumesc din inimă celor care deja m-au felicitat, și le mulțumesc celor care o vor face pe tot parcursul zilei. Vă trimit înapoi toate gândurile minunate.
Să vă fie ziua mea plină de lucruri bune și drăguțe. Așa cum ar trebui să ne fie toate zilele.
In fiecare zi este ziua cuiva. Asta înseamnă că, permanent, e ziua noastră..

