Deși mi-am promis, eu mie, că azi mă voi bucura de superba zi cu zapadă, și că nu voi urmări, pentru niciun minut, actualitățile politice, nu pot să nu îmi spun părerea, înainte de a stinge lumina.
Mă apasă o mare (MARE!) tristețe când aud în ce mod se desfășoară evenimentele, și nu, sub nicio formă, nu pot fi de acord cu tinerii care participă la ele.
Nu voi fi niciodată de acord cu violența, nu voi fi niciodată de acord cu minciuna, manipularea și intenția de a crește, călcând pe capetele altora. Indiferent din partea cui vine, sau înspre cine se îndreaptă. TOȚI suntem români.
Asta NU se numește evoluție, dragii mei. Asta NU e istoria pe care vreau eu să o scriu.
Asta NU înseamnă schimbare. Asta face poporul român de când m-am născut eu în sânul său, ca să vorbesc, acum, numai despre ceea ce cunosc personal.
Politica NU se face pentru un partid, ci un partid se face pentru politică.
Simt o mare durere când văd satisfacția din ochii celor care aruncă pietre.
O mare dezamăgire când aud că nu s-ar da în spate de la a repeta oribila crimă făcută în decembrie 1989.
NU AȘA se protestează. NU AȘA dați exemplu de mai bun!
Chiar nu ați învățat din greșelile trecutului? Chiar nu vă dați seama că ne învârtim în același cerc?
Violența nu duce niciodată, absolut niciodată, la rezultate pozitive pe termen lung, ci doar la orgolii satisfăcute momentan!
Simt o mare durere și o acută tristețe când privesc tinerii, în acest tablou.
Noi nu suntem așa. Nu trebuie să fim așa, și în sinea voastră toți stiți asta.
Și atunci, nu înțeleg..
Toți avem același scop, aceeași viziune. Doar că ne deosebim, uneori drastic, prin mijloacele aplicate.
Scopul nu scuză mijloacele. Mijloacele trebuie să servească scopului. Fără excepție. Nu unde am ajuns ne definește, ci cum am ajuns acolo.
Ce e rău, e rău, și ce e bine, e bine- în orice limbă ai simți-o.
😦

Da, susțin revoluția bunului simț.

Nu susțin asta.

Voi..? In care parte sunteți acum?

P.S. Nu mi-am încălcat niciuna din promisiunile făcute mie însămi, azi.
P.S.2 Așa cum tu ai dreptul de a-ți exprima părerea, la fel îl am și eu. Ține de libertate. Că ție nu îți convine deloc a mea, sau că pe mine mă dezamăgește crunt a ta, ține de politică, și de bun simț. 😉

