Scurt și la subiect. Preaînal.. pardon, preahoții (OK! cu excepțiile care confirmă regula) s-au prezentat și la Granitta Cafe, să o sfințească, „întru buna funcționare a afacerii”, zic ei, și întru cât mai înceata intrare în beție a clienților, completez eu. Că doar asta înseamnă prosperitate! Materială, a mea, și spirituală, a lor. Ambele variante, în cazul popilor, deoarece astfel merg mai mulți la spovedit.
Bineînțeles că accesul nu le-a fost permis. Adică.. am și eu puțin bun simț, domnilor. Și mă simt ca Hypatia. Sunt convinsă că și ei mă percep ca pe Hypatia. Doar că, din fericire, de data asta mileniul este de partea mea. Domnii în cauză nu îmi pot face mare lucru, înafară de a-mi dedica niscaiva blesteme, iar pentru asta, sincer, nu îmi fac prea multe griji.
Ca să nu zic că nu îmi fac niciuna.
Le răspund așa, telepatic, cu: cine zice, ăla e!
Mă întrebam doar dacă au fost și pe la Crenguța.. pe la Moulin Rouge (de Baia Mare).. Taverna. Cluburi și baruri de striptease. Intru buna funcționare și a lor, și întru angajarea unor fete cât mai frumoase și mai talentate, deoarece alea pe care le-am văzut eu și-au confundat vocația și au luat-o pe a altora. „Altora” care, probabil, au rămas fără locul de muncă visat, din cauza celor care s-au confundat cu ele.
(Da. Am fost într-un astfel de local, cu prietenii, acum 5-6 ani. Am o presimțire cum că lucrurile, acolo, nu au prea evoluat, de atunci.)
In final, vă las să admirați un popă gangster, că doar toți suntem oameni și toți putem arăta a prinți maneliști sau a ‘hiphopări’, din greșeală. La urma urmei, dacă Ali G credea că e negru, de ce nu ar crede și ăsta crede că e sfânt..?

