Și poză care nu are nicio legătură.
În sfârșit..! Am mult doritul blog LILA! Și nu e doar lila, ci mai are și zâne mici, și o lună zâmbitoare, și floricele.. i-am pus și fundiță, și iepuraș.. adică exact așa cum mi-aș fi dorit să arate un blog, dacă l-aș fi avut, acum 14-15 ani. La acea vârstă, însă, aveam jurnale, și numai eu știu în câte magazine căutam carnețele cu lacăt, sau cât le mai coloram ca să arate ca cel de aici. Scriu de când am învațat să scriu. Hahaha! Literalmente. Orice, numai să scriu. Am completat cel puțin opt jurnale, plus încă doua-trei ‘neoficiale’. Am compus zeci de poezii. Am trimis sute de scrisori. Am scris o carte, de mână. După care am mai scris-o o dată, la mașina de scris. Să nu mai pomenesc de schițe, idei, bilețele. Hm.. am scris foarte mult, pentru cineva care nu activează în domeniu. M-am exprimat, întotdeauna, cu mai multă ușurință, în scris.
Bun, acestea fiind spuse, repet: sunt bucuroasă că am reușit să îmi fac blogul lila. Și chiar dacă pare a fi jurnalul meu de acum 15 ani, chiar dacă e copilăros și îmi veți spune că am crescut și că trebuie să mă maturizez, vă voi răspunde că nu au de-a face una cu alta, și oricum nu am să-l schimb, în acest an. Cred.
E oaza mea de basm, așa cum sunt și carțile de povești pe care le ador, desenele animate pe care le iubesc, sau zânele pe care le colecționez. Deja mi s-a spus că ar trebui să îi dau o imagine oficială, având în vedere că, citez, „ai un anume statut” și (presupun unii că) vreau să ajung mare politician etc etc; nu se poate să scriu pe un blog cu zâne. Ei na.. se poate. Și încă cum! O să vedeți.
Și nu, nu vreau să ajung mare nimic. Vreau doar să schimb lumea în care trăiesc. Să o fac mai colorată, mai veselă, mai pozitivă, mai bună și mai curată. Având in vedere acest lucru.. nu pot lăsa lumea să mă schimbe pe mine, nu-i așa?
Mai gândiți-vă la un lucru.. e bine că am un loc în care să mă desfășor. Mult mai bine decât să îmi redecorez casa, cafeneaua, sau garderoba! Deoarece sunt în perioada lila.. și până nu trece, nu trece.
Pe de altă parte, bucurați-vă că nu e roz și nu e cu Barbie.

