Personale. Pentru a stabili, pe o scară de la unu la zece, cât de obosită sunt, după opt zile de.. diverse.
In noaptea de joi spre vineri, cu exact o săptămâna în urmă, am dormit doar două ore. După care am condus 600 km. Va rog să nu mă intrebați motivele, deoarece, in acest context, chiar nu contează.
Vineri- două ore, sâmbătă- patru, duminică- zero ore, după care am condus alți 600 km, luni- opt ore (și 180 km de șofat), marți- șase (plus condus 350 km) miercuri- două ore (plus condus 350 km..) joi, adica ieri/azi.. zero ore (am impodobit cafeneaua, după terminarea programului).

Asta inseamnă ca am dormit 24 de ore, din cele 64 pe care ar fi trebuit să le dorm, in mod normal. Adica, o medie de trei ore si douasprezece minute pe zi.
Am condus 2100 km.
Am participat la inființarea Comisiilor de Specialitate TNL România (m-am și inscris in una din ele, bineînțeles).
Am asistat la Marele Angajament USL, fiind, din păcate, singura membră PNL MM prezentă la un asemenea eveniment.
La Marea Unire (sau.. ma rog, reconstituirea ei).
Am impodobit bradul de la Granitta Cafe.. Celelalte locații rămân pe luni.

Cred că de această dată merit un zece cu felicitări!
Si o porție maaaare de somn! Mai ales ca, după-masă, mai am de condus 150 de km. 😉

