Nu stiu daca exista, in echipa ‘Goagal’, o persoana (sau mai multe) care sa aiba ca responsabilitate citirea a ceea ce se introduce in motoarele de cautare. Ar fi, zic eu, cel mai amuzant loc de munca.
Eu as inventa un astfel de post, pentru a putea face o statistica mai tarziu: „cine utilizeaza internetul si in ce scop?”.
O data la cateva saptamani verific si eu cum ajung unii la blogul meu.
Ma crucesc. In timp ce imi vine sa ma tavalesc pe jos de ras. 1, pentru ca nu inteleg cum mama soarelui poate cineva sa aiba asemenea ‘sclipiri’ de inteligenta, si 2, pentru ca nu inteleg conexiunea frazelor cu ceea ce postez eu. Deci:

joca pe compiuter cu un baiat intra la unu in casa ia lucruri si face farse de seama lui– …. ai putea, te rog, sa repeti..?
ce inseamna cand visezi ca vomiti cacat– ca l-ai mancat inainte de a-l vomita, si se pare ca nu ti-a cazut foarte bine. Tot in vis. Sper.
cand iti fut una cio-cio-san mentosan– mda..;
sunt idiot pentru ca fac parte din generatia lor– de acord;
m-am nascut destept scoala ma tampit– de acord, din nou;
cum procedam sa nu ne insele barbatii cu o urata grasa si cu tatele lasate– cea mai sigura metoda e sa te transformi tu in una (WTF?!);
un cacat de floare– ce-aveti mai??;
ieri am fost un visator, astazi sunt un calator, maine voi fi tot aici, ieri am pierdut clipe, astazi le apreciez maine nu-l mai stiu…
– …….. nu pot comenta, e prea profund pentru mine..;
joc omoara-ti barbatul in casa– hahahahahahahaaaaa!
baba se caca pe ea– si tu vrei sa afli ce anume..?
te iubesc oana torok in elfa– bun. Cineva imi pregateste o surpriza 😀
facem dragoste si el se uita la tv– pe ce canal? Daca nu ai retinut, inseamna ca nu-l iubesti cu adevarat.
poze roz care cresc in pomi– hmmm.. am eu cateva, dar cresc in tufe. Sorry;
cum sta treaba cu barbatii– cam la fel ‘ca cu’ femeile;
te-am ucis in mine. esti mort, mai mort decat daca n-ai fi existat niciodata– really..? doamne fereste si apara!
cum sa fii prost?– mai prost decat deja esti? chiar nu stiu..;
hachicko mai exista rasa asta?– nu’nu. Ultimul exemplar a murit in al doilea razboi mondial. Kamikaze, juca de partea japonezilor.
a mai venit sfarsitul lumi azi?– a venit. Dar a fost deja maine.
shakira are doua coaste?– bineinteles. Ce, nu stiai?
unde trebuie sa ma masor sa vad cati cm am in talie?– sub genunchiul stang. Dar sa fie inainte de micul dejun!
baba care nu a fost– si trenul care a plecat.
ce a scris desenatorul leonardo da vincii– cea mai importanta opera a lui a fost „prezic viata balerinului Tolstoi”.
cum se manifesta elfii cand vad oameni– se ingrozesc si dupa aceea mor de ras. Asa ca mine 🙂 🙂 P.S. Sa stii ca ASA mor elfii!

