Exista o multime de lucruri si momente frumoase, deosebite, intr-o viata. Si o dimineata superba de aprilie, petrecuta intr-un balon, e unul dintre ele. Cu siguranta!
Cum a fost? Minunat. Nu gasesc alta descriere.. Nu-i pot spune interesant, palpitant sau mai stiu eu cum. Doar minunat.
Totul a fost incredibil de natural si de lin. Am decolat la rasarit de soare (ora 06:30), am stat timp de o ora la 500-700 m altitudine, iar locul aterizarii- o campie inflorita, plina de roua stralucitoare, in care cantau zeci de greierasi- a incheiat intr-un mod perfect calatoria mea de basm. Pentru ca exact asa m-am simtit: ca o elfa intr-un basm. Nu am facut foarte multe poze. Am preferat sa traiesc momentele. Si sa ma conving (pentru a cata oara??) ca pamantul are cele mai frumoase culori din Univers.
Multumesc!

P.S. Daca aveti vreodata ocazia sa faceti acest lucru, sa nu o ratati ;).

