.. in locul unui martisor traditional, m-am gandit ca ar fi mai ‘util’ sa va ofer cateva poze, facute prin locurile pe unde am fost in luna februarie (luna in care am lipsit si de aici, de pe blog, nu doar de acasa).
Daca vreti, imaginar, puteti lega fiecarei poze cate un snurulet alb/rosu.
Pe scurt, mi-am luat examenele cu brio, (am scos o medie de 9,40) si mi-am facut un stoc de amintiri deosebite. Pe indelete, am sa va povestesc in zilele urmatoare.
Pana atunci (desi practic, la noi, nu pare) teoretic a venit primavara, asa ca va doresc.. tot ce va doriti voi. Si abia astept ca teoria asta sa se transforme in practica si aici, deoarece bate la usa anotimpul meu preferat.

Valencia.. (Spania)

Ciudad de Moya..

Benidorm..

Cuenca..

Ashgabat- The marble city (Turkmenistan)..

Si totusi, nu pot sa ma abtin ;).. Asa sa arate toata primavara voastra!

