.. si am concluzionat ca pentru mine a fost un an foarte ciudat. Nu rau, nu bun.. doar ciudat.
Pe plan sentimental i-as spune dezastruos, dar ma uit in jur si imi dau seama ca as fi ipocrita daca as face-o, asa ca ii spun din nou: ciudat. Dpdv spiritual, anul a fost productiv/ciudat. Financiar- stagnant. Social- productiv. Fizic- am inceput anul destul de rau, am evoluat spre foarte bine si l-am terminat la fel de rau cum l-am inceput.
Blogul, pe care scriu de aprox 8 luni, a avut 22,000 de vizite (wow!) cea mai aglomerata zi fiind una cu 328 de intrari. Bine, as spune eu, avand in vedere ca nici nu am scris foarte mult.
Timpul trece din ce in ce mai repede sau cel putin asta e senzatia pe care o am eu. Si nu mi se pare corect dar nu stiu pe cine sa trag la raspundere pentru asta. As sugera totusi sa se faca ceva in legatura cu orele, zilele si calendarul in general, sa se adapteze cumva deoarece nu mai ‘merg’ in acelasi ritm cu timpul si asta ne deruteaza pe unii.
In 2010 am impresia ca in unele ocazii pur si simplu am pierdut clipe pretioase si nu mai vreau sa se intample asa ceva. 2011 va fi un an foarte dinamic pentru mine. Nu mi-am facut planuri concrete, nu imi fac niciodata, dar am o schita foarte bine definita si stiu ca atata timp cat ma incadrez in liniile ei, sunt acolo unde trebuie.
Iar daca anul trecut am excelat in idei, in acest an voi excela in punerea lor in practica. De ce? Pentru ca..

Un P.S. intarziat: mi-au inmugurit orhideele! Cele care nu au inflorit de un an si jumatate, desi se presupune ca infloresc de doua ori pe an. Si au scos bobocei amandoua in aceeasi saptamana trecuta, desi au fost cumparate in perioade diferite. Hmm.. o fi insemnand si asta ceva. 😉

