M-am gandit sa fac un update la articolul despre Thailanda, dat fiind faptul ca e printre primele postate si nu am prea pus poze. Am sa procedez la fel cu articolele despre Cambodgia si Tiger Temple.
Nu am sa scriu nici acum multe, nu prea am cuvinte. As specifica doar ca singurul ‘ dezavantaj’ e zborul care pare infinit de lung. Eu una reusesc foarte greu sa stau pe un scaun ore intregi, fie in masina, casa sau avion. Apoi ar mai fi diferenta de fus orar, care pe mine m-a cam imobilizat timp de doua-trei zile.

In rest.. numai cuvinte de lauda, la superlativ, pentru tot.
Mancarea- bestiala. Pentru acei carora le place bucataria exotica. Eu o ador.
Peisajele- de viiiiisssss.
Temperaturile- de vis si ele.
Preturile- mult mai mici decat va inchipuiti.
Cel mai scump lucru e biletul de avion, dar si pe ala il puteti gasi la preturi rezonabile daca il rezervati din timp.

Daca cineva are de gand sa mearga acolo vreodata, ii recomand din toata inima sa aleaga destinatii NU foarte comerciale ( cum ar fi Phuket) deoarece in acele locuri cultura isi pierde din originalitate si nu veti vedea decat o mare de turisti care traiesc intr-o lume construita pentru turisti.
Daca vreti sa vedeti si sa simtiti adevarata Thailanda, trebuie sa va ‘amestecati’ cu oamenii ei, cu cei care traiesc acolo.
Recompensa e incredibila.
Pentru detalii de orice fel, intrebati-ma fara retineri. 😉

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.

