Sunt amara pentru ca sunt ceea am fost creata sa fiu.
Sunt trista pentru ca a fi intr-un fel, e uneori o pedeapsa.
Sunt acra deoarece consider ca viata pe care o traim nu e ceea ce ar trebui sa fie viata. Daca asta e tot.. atunci parca totul e nimic.
Sunt fericita pentru ca iubirea este. Si este un lucru obligatoriu pentru cresterea mea. Nicaieri nu te vezi mai limpede decat in ochii cuiva care te iubeste. In astfel de ochi te uiti ca intr-o oglinda.
Numai in clipe de iubire profunda apar bucati din identitatea ta originala. Iubirea te face sa-ti dai tot mai mult seama de faptul ca totul este posibil, dar de cele mai multe ori nu iti si da acest lucru. E acolo, il simti, dar nu il primesti.
De acolo vine frustrarea.
Si numai frustrarea profunda te poate ajuta sa ajungi in interiorul tau cel mai adanc. Cei care nu au fost cu adevarat dezamagiti in iubire, nu vor avea niciodata sansa de a se cunoaste pe sine. Nu vor avea sansa de a creste dpdv spiritual.
Iubirea doare.
Dar.. daca esti indragostit, nu mai conteaza. Asa ca intra in ea, chiar daca risti sa iesi cu cicatrici vizibile. Intra, lupta si ramai acolo pana ce simti ca ai invatat ce ai avut de invatat.
Uneori durerea e cumplita, dar ranile alea sunt necesare pentru a te intari si a-ti da putere sa iesi.

Apoi, vei uita luptele si lacrimile. Vei avea doar cicatrici si amintirea calma a victoriei, pentru ca esti afara. Victoria inseamna adevarul tau, daca a trebuit sa iesi.
Zambeste-ti, zambeste lumii, saruta o floare, alearga dupa un fluture .. si ia-o de la capat. Cauta alti ochi in care sa te oglindesti, ca sa mai cunosti o parte din tine. Pana cand te cunosti in totalitate. Iubirea are intotdeauna un raspuns si o imagine.
Opreste-te numai in oglinda in care te vezi indragostita si libera, cat timp te vezi asa.
Si nu renunta niciodata sa o cauti.
Ar inseamna sa renunti la a te cunoaste, la a stii cine si de ce esti. Ar insemna sa renunti la avea terenul in care iti poti insamanta pacea.

Atunci cand ma vor ajunge ultimele zile de viata si voi sta la taclale cu mine, atunci cand ma voi intreba: – ” Ce-ai facut in toti anii astia? ” ,
vreau sa-mi raspund :
– ” M-am cautat, mi-am cautat piesele, ca sa ma ansamblez singura. Au existat persoane care m-au ajutat; i-am ajutat si eu pe unii. A fost greu, a fost dureros si dificil, dar.. Cred ca mi-am facut o imagine.. „.
Nu vreau sa fie ceva de genul:
– ” Eu..? M-am cam plictisit. M-am uitat la un film, asa am impresia. Cu imagini in care nu ma potriveam si personaje despre care nu stiu mai nimic”.

Iubeste-ma daca vrei sa ma oglindesc in ochii tai. Iar daca simti ca nu poti sa o faci cu adevarat, inchide-ti ochii, intoarce-te si pleaca. Nu-mi oferi imagini mincinoase. Nu ma lasa sa ma vad altfel decat sunt. Voi fi confuza pentru un moment, dar imi voi da seama ca ma minti, deoarece m-am vazut si in alte oglinzi.
Nu imi denatura imaginea doar pentru ca tu ai nevoie de iubirea mea. Toti avem obligatia sau macar dreptul de a ne cunoaste adevarul.
Adevar pe care il gasim numai in iubiri adevarate.

