Am citit pe multe alte bloguri despre termenii motoarelor de cautare pe baza carora cineva acceseaza pagina ta, atata timp cat nu are un link direct pt asta.
Ma prapadesc de ras cand citesc ce le debiteaza capul unora. 😀
In lista mea insa, totul e foarte decent. Ajung la mine doar cei care cauta ” zane, muzica buna, unde sunt femei frumoase, fericire, nume de elfa, rusoaice, cati km sunt pana in Rusia, muzica chill, vorbe intelepte, fantasy art.. etc, deci nimic intrigant.
Azi insa cineva a ajuns aici prin:
” Am o dilema cand stau si beau”.
🙂 🙂
Care o fi??
Lasand la o parte nepotrivirea de subiecte, m-a amuzat teribil sa citesc asa ceva.
Si am si eu o dilema.. chiar nu stiu cum si de ce a fost trimis bietul om pe blogul meu.
Dar daca vrea si crede ca il pot ajuta in dezlegarea misterului, sa se prezinte si ” ‘om fa’ oarice sa fie bine”!

