Imi amintesc ziua mea din anul 1995. Nu imi amintesc unde am sarbatorit si cu cine, tin doar minte faptul ca am primit un cadou si am inceput sa plang de bucurie. Printre alte maruntisuri, sora mea cea mare mi-a daruit primul album The Cranberries. Auzisem de ei cu foarte putin timp in urma, eram pur si simplu indragostita de muzica lor, si la noi in tara inca nu se gaseau. Ea mi l-a adus din Germania.
Este una din trupele mele de suflet, pentru ca sunt unici, deosebiti si ( la fel ca orice imi place mie) nu sunt pentru oricine. 😉
Putine trupe transmit atatea mesaje reale.
Tocmai am aflat zilele trecute ca vor concerta in bucuresti pe 20 iulie si.. eu voi fi plecata, pe Camino.
Insa nu am sa ratez concertul! No way.. cunosc beat-urile TUTUROR melodiilor lor si toate versurile, nu pot lipsi de acolo :).
Cel mai probabil am sa merg sa-i vad in Carcassonne, Franta- pe 2 august.
Va fi un mod perfect de a incheia pelerinajul.
Pentru cei care nu cunoasteti, let me introduce you..





