Azi am stat 3 ore pe o terasa.
Nu asta e interesant. Interesant e ca in alea 3 ore nu am facut altceva decat sa mananc.
Am iesit initial sa ma intalnesc cu o prietena, dar pana la urma ne-am adunat 5 oameni.
Am inceput cu ciuperci de padure si cartofi copti. Am continuat cu cateva din pastele pe care le comandase prietena mea ( sunt foarte pofticioasa, trebuie sa gust din TOT!). A urmat apoi o felie de tarta cu capsuni, plus o bucata din tarta cu ciocolata a prietenei.
Am baut o apa. A venit si restul lumii, si si-au comandat mancare. Bineinteles, eu am mancat din farfuria fiecaruia.
A urmat o alta felie de tarta cu capsuni.
Un cappuccino. O alta apa. Si o felie de tarta cu mar.
Ospatarul ma privea socat.
Un prieten care era si el la masa m-a intrebat daca depozitez mancarea ca hamsterii.
Si.. ” unde, ca daca trag putin de curelusa pe care o porti in talie, iti unesc stomacul de spate”.

De cand ma stiu/aud/vad pe lumea asta, ai mei au facut tot posibilul sa ma ingrase. A nu se intelege ca as fi fost vreo slabanoaga care cadea de pe picioare, sau ca as fi astfel acum.
Nu, nicidecum.
Deci.. ne-am inteles, da?
Cred ca toate mamele procedeaza la fel.
Faptul ca ‘in deplasare’ mananc cat 3 (in momentul in care ma urc in masina, tren sau avion, vreau sa mananc) a facut-o pe saraca mama sa vrea sa ma tot plimbe, in speranta ca voi capata si eu obrajori de aia dolofani, cum e la moda la copii. Degeaba. Nu a existat bugetul necesar.

Prin urmare, am sa scriu azi despre asta: despre kilograme.
Kilogramele: potrivite, in plus, sau in minus. La femei. Nu ‘ma leg’ de femeile cu probleme REALE. . Nu am nimic impotriva nimanui, si nu ma intereseaza cine si de ce are cate kg are.
Azi am treaba cu alea care te fac pe tine ( sau pe mine, sau pe alta) slabanoaga doar pt ca au ele vreo 8-10 kg in plus. DOAR cu cele la care nivelul de rautate gratuita creste impreuna cu kilogramele lor.

Sincer, m-am cam plictisit sa aud eterna scuza a femeilor: “ barbatii vor femei cu forme”. Nu zic nu.
Dragele mele, dar forme nu inseamna grasime. Forme nu inseamna colacei pe burta si celulita pe coapse. Da, barbatii vor femei cu forme, dar asta nu inseamna ca vor una de 65 de kg in loc de 55. Formele nu sunt formate din kilograme in plus.
La fel, sa fii slaba nu inseamna sa fii rahitica, anorexica sau subnutrita.

Incetati sa credeti ca daca aveti fundul mare sau solduri late, sunteti ‘ a la Jennifer Lopez’. Nu sunteti. Nici Shakira, nici Beyonce. Nici macar de departe nu pareti a fi. Chiar daca aveti 65 de kg si aceeasi inaltime, intre voi si ele exista o enorma diferenta, dpdv fizic. In plus, cele enumerate mai sus sunt femei voluptoase, nu femei cu forme. Exista o diferenta intre a fi voluptoasa si a avea forme.
De ani de zile citesc sau aud: “ Ce mai atatea diete! Barbatii vor femei cu forme.. femei ‘adevarate’ ”
Invatati intai ce inseamna forme, si apoi veti vedea ca, daca aveti 5,7 sau 10 kg in plus, nu va incadrati in tipar.
Sorry.. dar e purul adevar.

Cu forme te nasti genetic, nu le dobandesti pe parcurs. Tot ceea ce poti face e sa le pui in valoare.
Nu putine sunt femeile care au 10 kg in plus, si cu toate astea nici urma de sani, sau femeile cu acele 10 kg in minus, dar cu un sold rotund si bine format.

Secretul unui corp frumos sta in tonus. Nu conteaza kilogramele si dimensiunile. Un corp cu kilograme in plus nu e cu nimic mai frumos decat un corp cu kilograme putine, daca in ambele cazuri lipseste fermitatea. A fi slaba nu inseamna ca ai un corp frumos, asa cum a fi mai plinuta nu inseamna ca ai forme.
Am prietene slabe, care au un corp frumos, sau prietene mai plinute, care la fel, au un corp foarte frumos. Total diferit, dar la fel de frumos.

Daca ai un corp ferm, cu forme armonioase si definite, cu picioare zvelte, o talie subtirica si un abdomen plat, brate tonifiate si o piele intinsa si elastica.. eu ti-as garanta ca te incadrezi in ceea ce isi doresc marea majoritate a barbatilor. Indiferent de cate kg porti cu tine.
Si ca sa poti dobandi aceste ‘calitati’ ( foarte importante pentru o femeie, as spune eu) inainte de toate trebuie sa faci sport.
Nu diete.. nu infometari. Sport.
Abia atunci vei putea manca orice iti vei dori ( ok.. nu in fiecare zi) si sa ai, in acelasi timp, un corp de invidiat.
Bun.. acum m-am descarcat. 🙂

