Daca am o calitate pe care NIMENI nu mi-o poate nega, e faptul ca zambesc mult. Rad si zambesc mult, indiferent de situatie. Asta din cauza ca ma bucura orice mic detaliu. Zambesc cand vad o frunza frumos colorata, un bondar, o picatura de roua, o furtuna, un catel, o pisica, un soricel.. etc etc.
Si cand plang zambesc.. de multe ori chiar incep sa rad.

Aseara stateam de vorba cu o prietena care imi povestea despre frumoasa ei noua poveste de dragoste.
Eram atat de incantata si de bucuroasa pentru ea!
A spus la un moment dat:
” Uite la ea cum traieste tot ce spun! Daca nu ai avea urechi, ti-ar merge zambetul de jur-imprejur”
😀 M-a amuzat foarte tare.
Si mi-am dat seama ca e asa.
Altcineva mi-a spus:
” Pe tine te pot bate cand razi, deoarece nu ai vedea cine a dat” 😀
Asta din cauza ca atunci cand rad, ma transform intr-un maaare zambet care ma eclipseaza total.
Nu am loc pe toata fata pentru el, trebuie sa inchid ochii, sa ii fac mici’mici ;). Si nu mai vad nimic in jur, stiu doar ca rad.
O alta prietena mi-a lasat un offline pe messenger intr-o zi, cu urmatoarea fraza:
” Stii.. ma gandeam azi la ceva si m-a cuprins rusinea. In afara faptului ca razi din orice si vrei sa salvezi TOT, nu prea stiu lucruri despre tine, ce vrei si ce-ti doresti..”

M-a bucurat faptul ca prietenii remarca si isi amintesc de zambetele mele.
De foarte multe ori ma intreaba: ” de ce razi?” ” iarasi razi?”. Unii imi arata degetul mic si imi spun:
” hai, rade!”
Unul dintre ospatari m-a intrebat ieri: ” esti suparata pe mine?”
” Nu.. De ce??” am raspuns.
” Pentru ca nu mi-ai zambit cand ai intrat..”

Daca v-as arata 100 de poze cu mine, ati vedea ca rad sau zambesc in cel putin 95 dintre ele.
Restul sunt detalii..
Nu degeaba sustin ca zambetul meu e cel mai sfant lucru pentru mine..
Voi remarcati asta la prietenii vostri?

