Oficial, ma declar obosita.
Obosita fizic, psihic, spiritual.. fizic.. psihic. Sunt o elfa obosita.
In mod normal si constant, ma incarc de la soare. Avand in vedere ca lipseste cu desavarsire zilele astea, probabil se explica starea mea ( sau e posibil oare sa ma apropii de 3000 de ani..? ).
Acum 2 zile eram la fel de obosita. Am incercat sa dorm si nu am reusit, chiar daca ochii imi erau ‘plini de ace’. Dimineata la 7 trebuia sa fiu treaza, era 10,30 deja si eu simteam nevoia sa dorm macar 2 zile.
Mi-am amintit ca mama isi lasase cateva pastile de dormit cand a fost la mine in vizita, asa ca le-am cautat si am gasit 3. Am luat o jumatate, pe la 11 seara.
Trebuia sa isi faca efectul in maxim o jumatate de ora..
Am adormit la ora 1, dupa doua ore, si am dormit foarte rau.
M-am trezit din ora in ora, pana ce la 5 am decis sa ma ridic din pat deoarece nu mai avea sens sa ‘ma zbat’ inutil.
De precizat.. aveam un nod in gat, permanent. Nu ma intrebati de ce.. Nu o sa va spun.
M-am indreptat ametita catre baie, ma simteam ca dupa 2 shot-uri de tequilla. Am dat drumul la apa calda, 1 jumatate de kg de sare de mare, ceva uleiuri parfumate si.. am stat in ‘spa’ pana pe la 6.
Am mancat niste fructe, m-am uitat la un film si pe la 9 am iesit.
M-am intors la 9 seara.. moarta de somn. Avusesem o zi foarte plina.
M-am invartit o ora si ceva prin casa si m-am pus in pat, mi se inchideau ochii.
Era ora 11. M-am trezit la 2 noaptea, si de fapt nici nu stiu daca am dormit, deoarece aveam impresia ca ma uitam eu la mine cum ma intorc de pe o parte pe alta, in pat.
M-am trezit si am inceput sa plang. Nu ma intrebati nici acum de ce..
Aparent, as avea aproape toate motivele din lume sa ma consider o persoana fericita.
Si nu e vorba ca nu sunt. Dar..
In fine.
Am plans, mi s-au terminat lacrimile, m-am ridicat din pat, am refuzat sa ma apropii de calculator, m-am dus in bucatarie si am facut 2 tarte, una cu vanilie si capsuni, alta cu ciocolata si visine.
Am plans din nou, ca asa mi-a venit, m-am pus din nou in pat, am atipit o ora, mi-a sunat alarma si.. back to the same old shit.
Am obosit.. 😦 Si e prima data cand recunosc asta.
Oficial, am nevoie de o pauza. O pauza de tot si de toate.
Am nevoie de baterii noi.
Si am gasit solutia.
Am gasit-o de fapt acum 3 ani, dar abia acum i-a venit timpul.
Wish me luck..

