Acest ‘ articol’ ( nu stiu ce denumire sa gasesc pt ceea ce scriu, deoarece cea de ‘ articol’ nu mi se pare potrivita) este pt 2 persoane dragi mie, prezente si aici, pe blog.
Azi, nu stiu de ce tocmai azi! , mi-am adus aminte ( nu pt prima data, evident) de mica excursie de anul trecut. De lamentabila si dezamagitoarea calatorie cu Mocanita 😀 😀 si mai ales de ” masina” cu care ne-am intors ” cu pile”, inaintea celorlalti, din mijlocul naturii; de kk de urs 😀 din cauza caruia nu vroiam eu sa intru mai adanc in padure; de cum imi spunea K, razand, ca ma credea mai curajoasa si nu ii vine sa creada ca am tinut un tigru in brate dar nu vreau sa merg in padure din cauza unui kk 😀 .. ;
.. de ‘ magnifica’ noapte in incredibila pensiune unde ne-am inghesuit toate 3 intr-o camera si pe niste paturi minuscule, in loc sa dormim confortabil in alt loc. Aveam de unde alege..
Nici pana in ziua de azi nu inteleg de ce am ramas sa dormim acolo 😀 😀
Cert e ca probabil am procedat asa cum a trebuit, altfel nu ar fi fost atat de amuzant! 😀
Va astept si anul asta.. si promit sa stau mai mult timp cu voi.

