Ma indragostesc periodic, de mic copil.
Uneori pentru un moment, alteori pentru mai multe momente.. iar cateodata pentru toata viata.
Rareori pentru toata viata. Deoarece sunt foarte selectiva si pretentioasa cand e vorba de ceva ce va ramane lipit de sufletul meu pentru totdeauna. Insa, in aceste cazuri raman fidela. La bine si la greu, pana la sfarsit. Ma indragostesc de toate nuantele si formele.
Pana cand ochii mei nu vor mai vedea, pana cand sufletul meu nu va mai raspunde, pana cand fiorii nu-mi vor mai putea atinge pielea, pana cand inima nu va mai simti.. pana cand imi voi pierde auzul.
Pana cand moartea ne va desparti.
Vorbesc despre muzica, acum.
Daca ar fi sa imi pot alege o alta dimensiune, m-as transforma in nota muzicala. Ar fi singura forma in care m-as simti 100% implinita. As reda orice fel de sunet, atata timp cat ar transmite ceea ce inteleg eu prin muzica.
Traiesc, respir, plang, tremur, dansez, rad si sunt muzica. Am studiat muzica, ani buni. As putea comunica numai prin muzica. As putea gasi o melodie ca raspuns la orice intrebare mi s-ar pune vreodata. Fara sa fie nevoie sa mai adaog vreun cuvant.
As putea transmite orice sentiment, as putea sa iubesc cu muzica sau sa lovesc cu ea.
Iubirile mele pentru toata viata nu sunt multe. Dar sunt sigure.
Am sa incerc, de-a lungul timpului, sa vi le prezint pe toate.
Deocamdata, aveti aici trei dintre ele.
Am norocul de a avea doua surori cu 10, respectiv 9 ani mai mari decat mine, asa ca am crescut cu aceste melodii, la propriu. Uneori am impresia ca le-am invatat inainte de a reusi sa alerg pe picioarele mele.

P.S. Nu am fost niciodata ‘ rockerita’. Dar sunt de parere ca baladele rock sunt printre cele mai bune melodii ever. Transmit. Vocile, sunt printre cele mai bune si speciale, deosebite. In general, baladele rock sunt MUZICA. Muzica facuta numai din dragoste pentru muzica.

P.S. 2 Am fost indragostita de Axl 😀 😀 Eram miiiica 😛

P.S. 3 In marea majoritate a diminetilor, ultima piesa din cele trei ma ‘ trezeste’ atunci cand urc in masina 😉

