Nu e un articol, nu e decat Supergirl, la propriu. O melodie pe care o iubesc de cativa ani si de care mi-am amintit ieri in mod special.
Aseara, in cafenea a avut loc un concert superb odata cu relansarea trupei
SUB ZERO
band care a cantat din ’96 pana in 2004, apoi s-au despartit si s-au ‘ rasfirat’ prin BMG, JAM si Compact.
Baimarenii stiu despre ce e vorba.
Ieri a fost primul concert sustinut dupa 6 ani de pauza, au revenit intr-o formula partial noua, si au ales Granitta Cafe pentru a sustine acest eveniment.
Onoarea a fost de partea mea si le multumesc.
Baietii, 5 la numar, sunt absolut incredibili, canta rock, unul soft, si o fac perfect. Pasiunea lor e atat de evidenta incat contagiaza imediat. Dupa 15 ani de experienta, nu e de mirare.
Am avut parte de doua ore si jumatate de prestatie live continua, unplugged, am ascultat compozitii proprii ( bestiale!) cat si hituri Metallica, Guns N’ Roses, Nirvana, Reamon, Rapa, Holograf, etc etc.
Pur si simplu ador vocea solistului, Radu.. una dintre cele mai bune voci pe care le-am auzit. Si am auzit multe.
Tot la superlativ vorbesc si de restul trupei, si asta e CEVA, avand in vedere ca sunt extrem de exigenta in tot, fara a incerca sa ascund asta. In plus, datorita anumitei experiente, muzica e un domeniu in care imi permit sa-mi dau cu parerea fara ezitari.
Atmosfera a fost exact asa cum o doream, clientii ‘ fitzosi’ au uitat de bariere ( imaginare, oricum) si toti am cantat impreuna pana noaptea tarziu. Momente ce-mi vor ramane intiparite in suflet, deoarece au scos la suprafata amintiri fals ingropate si sentimente fals ascunse. Abia astept sa repetam.
Supermusic.. Supergirl ( una care totusi, plange 😉 )

