Elfa Balerina ( adica eu, pt cunoscatori) este ranita si isi intrerupe activitatea ( fizica!) pt cateva zile.
Timp in care lasa natura sa o repare.
Aseara, intr-o curte asfaltata, alergand entuziasmata catre masina in cautarea telefonului mobil, Elfa Balerina a executat un triplu salt mortal cu cadere libera si aterizare in cumpana pe genunchiul stang.
Genunchi care de atunci nu se mai misca, a ramas probabil inmarmurit de maretia faptelor sale.
Inmarmurita am ramas si eu cand am vazut frumusetea de julitura.
Am incercat fara succes sa-mi curat rana, iar cand am iesit din baie prietenii mei cautau frenetic imaginea pe camerele de supraveghere, pt a rade mai tare decat radeau deja. Din nefericire pt ei, acrobatia a fost facuta discret, fara sa ma vada nimeni. Si tot din nefericire pt ei, nu au gasit imaginea. He he..
Ca sa-mi treaca durerea, m-am hotarat sa mananc tot ce era dulce prin zona. Zis si facut. In sfarsit am demonstrat ( fata de cine nu credea) cum pot ajunge in stomacel 2 tablete de ciocolata si 2 cutii de budinca ( tot de ciocolata) in mai putin de 10 minute.
E simplu! Trebuie doar sa le mananci.
Vroiam sa trec si la Nutella gazdei, dar.. m-a retinut ceva. Probabil julitura de la genunchi. Sau poate faptul ca mi-a spus ca arat ca un bibelou spart, la propriu. Un bibelou spart la genunchi.
In fine..
M-am incumetat totusi sa mai mananc 2 covrigi cu unt, in timp ce o prietena dadea cu o cana de pamant, si alta vb cu gazda despre cum ar extermina ei tiganii. Am insistat sa strang eu cioburile ca sa vad daca e greu sa maturi intr-un picior. Hmm.. usor nu a fost, sa stiti.
Dupa vorbareala si filozofeala am ajuns acasa si m-am pus sa dorm, in speranta ca ” dupa ce te trezesti nu te mai doare” . Ete na..
Ba’ ma doare. Piciorul imi transmite: nu sta ASA, stai ASA. Ei, am stat si ASA si ASA, si am stat degeaba. Doare. Parca mai tare decat aseara. In semn de protest am mai mancat 2 tablete de ciocolata, la desert. Cred ca au fost de fapt in loc de apa, deoarece, vorba cuiva..
“ la tine, ciocolata nu se pune. E ca aerul”.
Daca se pune sau nu vom vedea.
Elfa Balerina nu poate face miscare zilele astea, asa ca va sta cumintica si poate se va alege cu macar cateva sute de grame in plus, ca sa nu se mai uite Lili cu un fel de mila la ea, in timp ce The man with The ring ( al lui Lili) ii spune..
“ fata, tu vezi cat esti de slaba?.. du-te si mananca ceva”.
Concluzia?
Dupa ce mi-am analizat julitura azi, va pot spune ca si elfii au sange, ca toti.. oamenii.
Cine ar fi crezut..
La ultimul accident nu s-a vazut, desi m-a muscat un tigru de picior. Pe bune. A trebuit sa il cert puternic si sa ii dau bobarnace pe nas ca sa isi ia coltii de pe pulpa mea, oamenii prezenti erau prea ocupati cu a fotografia faza. Deh, inteleg.. nu oricand ai ocazia sa vezi LIVE cum o elfa blonda, si balerina pe deasupra, e mancata de un tigru.
Concluzia nr 2?
Cei care aveti curte, puneti-va gazon!!

