Delicata si fina, zana prefera miresmele florale diafane sau cele care amintesc de universul copilariei. Parfumul Lolita Lempicka, deliciu in sipet violet ( culoarea preferata a zanei), vorbeste inimii ei si ii pregateste pielea ca o dulce anticipatie, un senzual floral cu o personalitate ce deceptioneaza orice tentativa inocenta. O intalnire in inima Gradinii Paradisului, o oda inchinata unei naturi angelice. Trezeste o dorinta.. spre a dezvalui o feminitate naturala, proaspata si extrem de senzuala. O sticla cu forme bine cunoscute drept ” Obiectul dorintei”, fructul tentatiei este gravat cu frunze de iedera si decorat cu flori. Un ornament natural si vegetal, pudrat cu aur si pulbere de stele.
Un inceput plin de promisiuni .Voluptoasele flori din paradisul unei gradini imaginare isi ofera extraordinara aroma. Ele emana, precum un buchet de flori interzise, senzualitate, prospetime si un parfum ametitor. Lolita exploateaza un teritoriu periculos de feminin, descoperind cele mai intime secrete ale lumii zanelor. Este un adevarat buchet de frumusete magica, provocator si intim in acelasi timp.

Nu am spus-o eu. O spun cei care l-au creat. Nu este singurul parfum pe care il folosesc, mai am 4 nume in lista favoritelor. Dar e singurul permanent cu mine, impregnat pt totdeauna in pielea si viata mea. De exact 10 ani, este PARFUMUL MEU. Si eu voi ramane a lui pt totdeauna.
Este unul din putinele lucruri create de oameni care ma reprezinta in totalitate.
Chiar si numai din imagine puteti intelege perfect de ce.
E vorba de mine.

