De fapt, daca ma uit de 2 ori peste text, schimb titlul.
” D’ale romanilor” ?
” D’ale incultilor” ? Sau
” D’ale romanilor inculti „..?

Nu stiu.. Nici macar nu reusesc sa imi dau seama daca astfel de perle tin de incultura sau de caracter. Tin de faptul ca unii romani ( in cazul de fata) merg la scoala pt ca nu au alt program mai bun dimineata, sau tin de marimea si capacitatea de stocare a creierului?
Mai pe romaneste: cine emite astfel de ” concluzii” e prost sau neatent?!

Mda..
Ceea ce veti citi in continuare sunt.. statusuri. Statusuri de messenger. Pe care am avut
” bucuria” de a le citi personal, uneori chiar la persoane din lista mea 😀
Deeeeci.. let’s get the party started! Hehe..

“ Totdeauna capu´ sus si privirea dreapta…Niciodata nu poti sa sti ce te astepta…”
– lasand la o parte “ privirea dreapta”, arunc o privire ondulata concluziei de mai sus si constat: daca ai capul sus (??) , gatul biiine intins si dreeept, vezi to’to’tot ce te asteapta. Ok, si daca ar fi asa, ce? Inseamna si ca esti si suficient de isteata incat sa intelegi ceva din ceea ce vezi? Nu. Ok.. Atunci?

“ Multi ma stiu,Putini ma cunosc !…Iar u,daca nu ma sti, ins k nu ai cultura!!! “
– recunosc, nu am. Nu la asemenea nivel. Sunt totusi mandra ca am reusit sa-ti traduc ideea. Am insa altceva, cateva intrebari. La ce fel de cultura te referi, daca nu e cu suparare? La cea de varza? Sau de bacterii? Din care faci parte? Intrebari pur retorice.

“ Nu mintea mea, ci inima e proasta As vrea sa-i dau delete, delete da’ nu-i gasesc tasta… “
– nu mai cauta, fata mea. Iti spun eu, te inseli. Mintea ti-e proasta. Believe me.

“ Tu, o să te duci dracu Tu bei, tu tragi, tu bagi tu nu le laşi Tu vii, tu pleci, te-ntorci Tu nu spui nu!!!!!tuuuu…O SA TE DUCI DRACU..!!! “
– ằ mon sens, e posedata oameni buni..

“ Fericirea nu este greu de atins…este greu de simtit ! “
– asta deja tinde catre filozofie nucleara. Te rog sa-mi atingi fericirea, si sa imi spui apoi daca mi-ai si simtit-o. Daca nu ai reusit, esti idioata. Deal?

“ Toate papusile chucky si grase si de prost gust si taranci va credeti printesele pulii!!!!!!!!!! “
– 😀 no comment.

“ Beton privirea. Tine-o tot asa”
-hahaha, replica asta ma duce cu gandul la un video care ma face sa rad intotdeauna.
http://www.youtube.com/watch?v=I5ALIL7T764
Despre asa ceva sa fie vorba?? (de specificat ca aici e vb de un comentariu la ceva poza cu continut ” bad pitzi” )

“ Ma gandesc ce ar putea fi daca as da timpul inapoi… “
-incorect: te gandesti, eventual, la ce ar fi daca ai putea da timpul inapoi.. Te gandesti degeaba.

” Mananc mancare… Mancarea e buna… Imi da energie sa fac diverse lucruri… Lucrurile sunt bune… Oh da… De aceea mananc.”
– citeste ceva.. cartile sunt bune.. te invata sa gandesti, sa fii coerent.. gandirea e vitala.. Oh, da.. WTF????


” DND.. ca te sparg, sa moara mama!”

-……

Ce n’est pas tout..

